Pokud již nemáte vstupenky, které jste prodali, nebo nemůžete nabídnout alternativy, prosím, nahlaste to co nejdříve, abychom mohli pomoci zákazníkovi najít řešení.
- Přihlaste se do svého účtu na StubHub International.
- Přejděte do sekce „Prodeje“ a najděte transakci.
- Klikněte na „Upravit“ a vyberte „Nemám vstupenky“.
- Pokud máte alternativní vstupenky, vysvětlíme, jak je nabídnout v dalších krocích.
- Klikněte na „Odeslat“.
Náš tým obdrží vaše oznámení a bude pracovat na nalezení náhrady pro zákazníka.
Protože nemůžete splnit původní objednávku vstupenek, může být vaše kreditní karta naúčtována v souladu s našimi prodejními podmínkami.
Nabídka alternativních vstupenek
- Klikněte na „Musím nabídnout náhradní vstupenky“ pod „Upravit“ a zadejte podrobnosti o nových vstupenkách.
- Zákazník obdrží e-mail s vaší nabídkou.
- Pokud zákazník přijme nové vstupenky, můžete je odeslat.
- Pokud zákazník nové vstupenky nepřijme, vaše kreditní karta bude naúčtována v souladu s našimi prodejními podmínkami.
Zákazník obdrží e-mail s nabídkou a jakmile ji přijme, můžete nové vstupenky odeslat. Pokud kupující nové vstupenky nepřijme, vaše kreditní karta bude naúčtována v souladu s našimi prodejními podmínkami.
Pokud vám tento článek pomohl vyřešit váš dotaz, prosím ohodnoťte nás níže a pomozte nám pokračovat v zlepšování.