Informace okoronaviru: Kliknutím sem se dozvíte, zda se opatření týkají ivaší akce

OBSAH


Úvod

Ve StubHubu usilovně pracujeme na vylepšení našeho webu při nákupu nebo prodeji vstupenek na živé akce. Proto jsme se rozhodli přeorganizovat naše stránky, aby lépe sloužily našim globálním zákazníkům.


Co to pro vás znamená

Angličtina

Španělština

Francouzština

Němčina

Portugalština

Italština

Čeština

Dánština

Finština

Řečtina

Holandština

Polština

Švédština

  1. Obchod má mnoha nových funkcí, včetně naší aplikace StubHub, která je dostupná pro zařízení Apple a Android.
  2. Pokud ještě nemáte založený účet, budete si muset vytvořit nový, který budete využívat jak na našich webových stránkách, tak i v naší aplikaci.


Často kladené dotazy

Chápeme, že se jedná o velkou změnu. Níže uvádíme odpovědi na některé často kladené dotazy.

 

Obecné dotazy

Jak se můžu přihlásit na nové webové stránky StubHub International?

Pokud se chcete přihlásit do nového obchodu, musíte si založit účet. Je to snadné a zdarma! Celý postup vytvoření účtu je popsaný v našem centru nápovědy. 

 

Můžu i nadále kupovat nebo prodávat vstupenky na dotčených webových stránkách?

Ne. Vstupenky na těchto webových stránkách kupovat ani prodávat nelze. Pokud máte zájem o koupi nebo prodej vstupenek, budete se muset zaregistrovat v našem novém obchodě. V závislosti na zvoleném jazyce se vám zobrazí následující možnosti:

Angličtina

Španělština

Francouzština

Němčina

Portugalština

Italština

Čeština

Dánština

Finština

Řečtina

Holandština

Polština

Švédština


Jaké výhody získám v novém obchodě?

 

V jaké měně budu moct nakupovat a prodávat vstupenky na nových webových stránkách? 

Měna bude záviset na tom, kde se akce bude konat, a také na zvolené platební metodě. 

Pokud chcete znát cenu v jiné měně, použijte převodník v pravém horním rohu na stránce akce. Doufáme, že ho při výběru vstupenek oceníte.

 

Proč nemůžu na nových webových stránkách najít některé akce?

Zatímco pracujeme na přechodu na nové stránky, zredukovali jsme katalog akcí, ale nebojte se – nabídku brzy rozšíříme o velké mezinárodní akce.

 

Jak zacházíte s mými uloženými údaji?

Vaše uložené údaje budou uchovávány v souladu s příslušnými zásadami ochrany osobních údajů pro vaši zemi a všemi souvisejícími právními požadavky. Pokud vaše osobní údaje uchovávají dotčené webové stránky, můžete požádat o jejich odstranění z webových stránek. Veškeré platební údaje budou uchovávány v souladu s podmínkami našich poskytovatelů plateb.

 

Kupující

Jaký to bude mít vliv na mou objednávku?

Pokud máte účet na některé z dotčených webových stránek a chcete se do svého profilu dostat a zkontrolovat aktuální a dřívější transakce, můžete tak učinit přihlášením do sekce „Můj účet“ (ze staré webové stránky) do 1. února 2023, kdy tyto stránky trvale ukončíme a nahradíme zcela novými.

V tuto chvíli nemusíte nic dělat. Pokud od vás budeme cokoli potřebovat, spojíme se s vámi a sdělíme vám další postup.

 

Jak si můžu zobrazit historii svých nákupů v novém obchodě?

Historii svých nákupů na nových webových stránkách neuvidíte. Pokud však chcete zkontrolovat jakoukoli proběhlou transakci, můžete tak učinit do 1. února 2023 v sekci Můj účet na staré webové stránce.

 

Jak si můžu zakoupit vstupenky v novém obchodě? 

Nahlédněte do našeho rychlého průvodce StubHub: Jak nakupovat vstupenky, kde celý proces vysvětlujeme krok za krokem (registrace na naší stránce, vyhledávání vstupenek a proces nákupu).

 

Proč nemůžu nakupovat vstupenky v jiné měně než v té, která je na stránce?

Na nových stránkách StubHub International momentálně některé platební služby (např. PayPal nebo Sofort) podporují pouze vybrané měny. Pokud chcete zjistit ekvivalent částky v jiné měně, využijte prosím převodník.

 

Proč nemám k dispozici místní platební metodu při nákupu vstupenek na nových stránkách?

Na nových stránkách StubHub International můžete platit kreditní nebo debetní kartou, přes Google Pay, Apple Pay nebo PayPal. Platba prostřednictvím bankovního převodu, Mercado Pago, OXXO nebo jiného obchodu možná nebude.

 

Prodejci

Jaký to bude mít vliv na mé prodejní nabídky?

Na našich starých webových stránkách bohužel přestaneme přijímat nové prodejní nabídky. Na nových webových stránkách jste si možná všimli, že jsme zredukovali katalog akcí, zatímco pracujeme na tomto přechodu, ale nebojte se, brzy naši nabídku rozšíříme.

 

Jaký to bude mít vliv na můj prodej?

Pokud jste nebyli informováni jinak, váš prodej stále platí a zákazník se může těšit na své vstupenky. Pokud některý váš prodej čeká na vyřízení, prosím vyplňte svou objednávku co nejdříve, abyste zajistili, že transakce a platební proces budou dokončeny včas.

 

Jak si můžu v novém obchodě zobrazit historii prodejů nebo prodejních nabídek? Můžu si prohlédnut také historii plateb? 

Historii nákupů na nových webových stránkách nebude možné zobrazit. Pokud však chcete zkontrolovat nebo spravovat jakoukoli potvrzenou transakci, můžete tak učinit do 1. února 2023 v sekci Můj účet na staré webové stránce.

 

Jaký to bude mít vliv na mé platby?

Pokud máte nějakou nevyřízenou platbu, kterou je třeba zpracovat, žádné strachy. Pokud jste nebyli informováni jinak, bude uskutečněna stejnou platební metodou, jaká byla zvolena při vytváření prodejní nabídky.

 

Jak můžu prodat vstupenky v novém obchodě? 

Nahlédněte do našeho rychlého průvodce StubHub: Jak prodávat vstupenky, kde celý proces vysvětlujeme krok za krokem (registrace na naší stránce, nabízení vstupenek na akci a další).

Pokud nemůžete najít akci, na kterou máte vstupenky, vyplňte Formulář pro vytvoření akce. Náš tým pro správu katalogu vaši žádost posoudí.

 

Proč nemám k dispozici místní platební metodu při prodeji vstupenek na nových stránkách? Proč nemůžu prodávat vstupenky v jiné měně než v té, která je na stránce?

V rámci nového nastavení obchodu si můžete přidat účet PayPal nebo účet s možností přímého vkladu, na který vám budou peníze chodit. Účty s možností přímého vkladu musí být v jedné z následujících měn: