Fyzické vstupenky mohou zahrnovat papírové vstupenky, sezónní karty, náramky nebo jakýkoli jiný fyzický formát. Na StubHub International musíte tyto vstupenky uvést jako fyzické vstupenky. Odeslání je možné až poté, co vám kupující poskytne dodací adresu. 


V tomto článku vysvětlujeme celý proces od přijetí prodeje až po doručení:


Jaké jsou možnosti doručení?

Jakmile obdržíte prodej, v závislosti na nastavení doručení události můžete: 

  • Stáhnout přepravní štítek z vašeho účtu StubHub International. Přečtěte si více o tomto procesu, abyste pochopili, jak používat předplacený štítek. 
  • Použít zákazníkovu adresu k vlastnímu odeslání vstupenek , pokud není v zemi konání události k dispozici dohodnutá kurýrní služba. Pokud se vás to týká, doporučujeme vám přečíst si tento článek pro plné porozumění tomu, jak vstupenky odeslat. 


Jak stáhnout štítek?

Následujte tyto jednoduché kroky:

  1. Přejděte do sekce prodeje ve vašem účtu StubHub International.
  2. Klikněte na 'Vytisknout doručovací štítek'.
  3. Objeví se vyskakovací okno s dotazem, zda jste připraveni nyní odeslat. Pokud ano, klikněte na 'Tisknout'. Máte 2 dny na odeslání
    • Pokud je tlačítko zašedlé, musíte počkat, až kupující poskytne adresu. Pokud stále nemůžete stáhnout štítek do stanoveného termínu doručení vstupenek, kontaktujte nás pro pomoc.
  4. Stáhněte štítek a vytiskněte jej pro pozdější použití. 


Poté připravte balíček:

  1. Vložte vstupenky a průvodní list s vytištěným štítkem do obyčejné obálky A4 (nebo do obálky UPS). 
  2. Jasně připevněte doručovací štítek na vnější stranu obálky. 
  3. Odevzdejte vstupenky na pobočce UPS nebo si naplánujte vyzvednutí od UPS.


Jakmile jsou vstupenky předány kurýrovi, stav objednávky se změní na PŘEPRAVUJE SE. Po doručení zákazníkovi se stav změní na DORUČENO.


Mohu vstupenky doručit osobně? 

Ne, StubHub International vyžaduje doklad o odeslání, aby zajistil vaši platbu.


Prosím, předejte zásilku na nejbližší pobočce UPS, jak je popsáno v pokynech k odeslání.


V mé objednávce se píše, že vstupenky nebyly doručeny, i když jsem je již odeslal

Prodeje jsou v našem systému aktualizovány jako „Doručeno“, jakmile obdržíme potvrzení o doručení od příjemce nebo použité doručovací služby. 


Pokud vaše vstupenky ještě nebyly označeny jako doručené, může to být proto, že jsme ještě neobdrželi potvrzení o doručení od příjemce nebo doručovací služba je dosud nedoručila. Stav doručení můžete sledovat pomocí sledovacího čísla poskytnutého UPS na jejich webových stránkách. Pokud jste použili předplacený štítek poskytnutý společností StubHub International, není potřeba žádná další akce. Stav se automaticky aktualizuje, když UPS balíček naskenuje.


Pokud se stav neaktualizuje do 72 pracovních hodin, prosím kontaktujte nás s číslem vaší objednávky a dokladem o odeslání.



Pokud tento článek vyřešil váš dotaz, ohodnoťte nás prosím níže a pomozte nám se zlepšovat.