Potřebujete odeslat své vstupenky pomocí jiného kurýra než Fedex nebo UPS? Bohužel si nebudete moci stáhnout štítek z vašeho profilu. Místo toho budete muset zajistit odeslání sami.
Zde je návod, jak to funguje s některými doporučenými kurýry:
- Pro Spojené království: Royal Mail (doporučujeme použít službu „Next Day Delivery“)
- Pro Německo: Deutsche Post
- Pro Španělsko: Correos Express
- Pro Mexiko: Estafeta, DHL, Pakmail, EnviaYa
Nebojte se! Provedeme vás postupem:
Jak zaslat?
Nejprve budete muset získat dodací adresu kupujícího:
- Přejděte do sekce Moje vstupenky > Prodeje.
- Vyhledejte objednávku, kterou chcete odeslat.
- Klikněte na „Zaslat vstupenky“ a zobrazte si údaje o dodací adrese.
Jakmile máte adresu:
- Vložte vstupenky do obálky a adresujte ji příjemci.
- Kontaktujte vybraného kurýra, abyste zajistili vyzvednutí, nebo navštivte kancelář kurýra, abyste zásilku odeslali.
Jak fungují jednotliví kurýři?
Royal Mail
- Je to nejrychlejší možnost doručení ve Spojeném království.
- Musíte navštívit poštu, protože nevyzvedávají z domu.
- Prosím, použijte službu Next Day Delivery.
- Formát sledovacího čísla: dvě slova + 9 čísel + končící na GB (např. DS000000000GB)
Deutsche Post
- Je to nejrychlejší možnost doručení v Německu.
- Musíte navštívit poštu, protože nevyzvedávají z domu.
- Formát sledovacího čísla: dvě slova + 9 čísel + končící na DE (např. RQ000000000DE)
Correos (Express)
- Je to nejběžnější kurýrní služba ve Španělsku.
- Navštivte poštu, abyste odeslali vstupenky.
- Formát sledovacího čísla: 16místný číselný kód.
Estafeta
- Je to nejběžnější kurýrní služba v Mexiku.
- Navštivte poštu, abyste odeslali vstupenky.
- Formát sledovacího čísla: 22místný číselný kód.
Po předání obdržíte potvrzení o odeslání s údaji o zásilce a sledovacím číslem.
Jak aktualizovat svůj prodej?
Budete muset aktualizovat svůj prodej se sledovacím číslem, abychom mohli potvrdit odeslání:
- Přejděte do sekce Moje vstupenky > Prodeje.
- Vyhledejte objednávku, kterou chcete odeslat.
- Klikněte na „Zaslat vstupenky“ a poté na „Pokračovat“
- Vyberte použitou kurýrní službu, zadejte sledovací číslo a klikněte na „Pokračovat“ pro uložení informací.
- Stav vašeho prodeje se změní na „Na cestě“. Po doručení kupujícímu se aktualizuje na „Doručeno“.
Pokud nemůžete najít použitou kurýrní službu, prosím kontaktujte nás a naši odborníci aktualizují váš prodej ručně. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti!
Kdy dostanu zaplaceno za prodej?
Platby jsou uvolněny 5-8 pracovních dní po konání akce. Ujistěte se, že vaše platební metoda je nastavena a připravena. Nejste si jisti, jak nastavit platební metodu? Zde vám to vysvětlíme.
Pokud tento článek vyřešil vaši otázku, ohodnoťte nás prosím níže a pomozte nám se zlepšovat.