OBSAH
- Všeobecné otázky
- Pravidla a zásady pro místa konání a cestování týkající se společenského odstupu a veřejného zdraví
Všeobecné otázky
S vývojem situace kolem onemocnění COVID-19 přichází dotazy na to, co se stane, když bude některá akce zrušena nebo odložena.
Záruka StubHub FanProtect chrání každou objednávku. Se vstupenkou, kterou jste si koupili, se dostanete na akci, nebo budeme vás kontaktovat a oznámíme vám, jak pokračovat v nákupu. Oceňovaný tým pro služby zákazníkům StubHub vám pomůže s veškerými dotazy nebo problémy.
Pokud bude některá akce zrušena, nemusíte nás kontaktovat. Jsme ve spojení s organizátory akcí, ligovými manažery a dalšími partnery po celém světě a v případě potřeby vám co nejdřív dáme vědět e-mailem.
Doba je náročná. Jsme vám k dispozici a rádi odpovíme na všechny vaše dotazy.
Časté otázky kupujících
Je akce, na kterou se chystám, ohrožená koronavirem?
Čekáme na oficiální vyjádření organizátorů. Pokud se u vaší akce něco změní, dáme vám vědět e-mailem. Nemusíte nic dalšího dělat. Pokud bude vaše akce zrušena a nebude přeložena na jindy, budeme vás kontaktovat a oznámíme vám, jak pokračovat v nákupu.
Kde zjistím podrobnější informace nebo kontaktní údaje?
Vrácení peněz
Dáte mi vědět, kdy dostanu peníze zpátky?
Dostanu peníze zpátky, pokud na akci nepůjdu kvůli koronaviru?
Pokud nebude akce zrušena, peníze vám nevrátíme.
Jestliže se akce koná za zavřenými dveřmi, vztahuje se na mou vstupenku vrácení peněz?
Budeme vás kontaktovat a oznámíme vám, jak pokračovat v nákupu, pokud vám místo toho organizátoři nenabídnou něco jiného.
Když nebude akce zrušena, ale tým, místo konání nebo prodejce vstupenek nabízí vrácení peněz, vrátíte mi peníze za mou objednávku?
Proč vrácení peněz trvá tak dlouho?
Protože koronavirus dopadl na spoustu akcí zároveň. U některých bank a platebních karet může navíc zpracování trvat déle. V některých případech vás možná budeme muset požádat, abyste originální vstupenku poslali zpátky nám nebo prodejci.
Cestování na akce
Co když mám vstupenky na několik zrušených akcí?
Kvůli každé zrušené akci vám pošleme zvlášť e-mail.
Proplatí mi společnost StubHub cestovní náklady?
Společnost StubHub vám cestovní náklady neproplatí. Řada leteckých společností, půjčoven aut a hotelů ale zákazníkům kvůli koronaviru pomáhá.
Jaký je rozdíl mezi zrušenou a přeloženou akcí?
Oficiálně přeložené akce se stále konají, ale v jiný den, než bylo původně plánováno.
Jestliže bude akce přeložena na zatím neurčené datum, dáme vám vědět e-mailem, až budeme znát podrobnosti.
StubHub je internetový trh se vstupenkami, kde se setkávají kupující a prodejci. To znamená, že oficiální rozhodnutí týkající se akcí (například odložení nebo zrušení) nejsou na nás. Pochází od organizátorů akcí.
Časté otázky prodejců
Co když jsem prodal(a) vstupenky na zrušenou akci?
Pokud jste dostali za vstupenky zaplaceno, odečteme příslušnou částku od budoucích plateb. Kvůli vrácení peněz za vstupenky můžete kontaktovat původního prodejce vstupenek.
Co když jsem prodal(a) vstupenky na akci, která byla kvůli koronaviru odložena?
Pravidla a zásady pro místa konání a cestování týkající se společenského odstupu a veřejného zdraví
Uživatelé služby StubHub, kteří se účastní akcí během pandemie COVID-19, jsou povinni dodržovat pravidla a předpisy pro společenský odstup a ochranu zdraví (může být například nutné nosit roušku nebo respirátor, často si mýt ruce, nemít zvýšenou teplotu a podobně) tak, jak to vyžaduje místo konání akce.
Tyto předpisy a zásady uplatňuje místo konání a mohou se změnit. Pokud vám v důsledku nedodržení předpisů bude odepřen vstup do dané země nebo účast na akci, nedostanete za objednávku kredit ani peníze zpět.
Účastí na akci na sebe berete veškerá rizika spojená s vystavením se nákaze COVID-19. Jednou z podmínek účasti na akci může být váš podpis prohlášení o tom, že místo konání, umělec, liga nebo tým nenesou odpovědnost za případné potíže.
Místo konání nebo organizátor akce vám mohou podle vlastního uvážení přidělit jiná místa v zájmu dodržování společenského odstupu. Z tohoto důvodu se číslo vašeho místa může lišit od čísla uvedeného na vstupence.
Objednávky, kterých se týkají omezující opatření
Pokud tým, místo konání nebo organizátor akce zruší platnost vstupenky z jakéhokoli jiného důvodu než kvůli chybě na straně kupujícího, budeme příslušnou objednávku považovat za zrušenou.
Zrušené objednávky
- StubHub zruší nevyřízené platby prodejcům (nebo je získá zpět, pokud už byly zpracovány).
- Kupujícímu vrátíme celou platbu zpět.
- Prodejci nebudou čelit následkům podle našich zásad pro zrušené objednávky, ale můžeme je požádat o potvrzení, že jejich vstupenky pozbyly platnosti. Podrobné informace najdete v zásadách pro zrušené akce.
- Pokud primární poskytovatel nezruší platnost prodejcových vstupenek nebo prodejce nedokáže zrušení platnosti prokázat, ale zruší objednávku, bude prodejce čelit následkům podle našich zásad pro zrušené objednávky.
Poznámka: Prodejce nám musí oznámit veškeré změny míst. Pokud to neudělá, můžeme zrušit příslušné objednávky a naúčtovat mu poplatek podle našich pravidel pro uživatele.
Pravidla jednotlivých zemí týkající se veřejného zdraví a cestování
Uživatelé služby StubHub, kteří si koupí vstupenky během pandemie COVID-19, jsou povinni dodržovat pravidla a zásady pro cestování a ochranu zdraví týkající se jejich země původu i země, kde se daná akce koná. Pravidla platí pro zákazníky, kteří přicestují z jiné země, i pro ty, kteří cestují mezi obcemi nebo regiony ve stejné zemi.
Pokud vám v důsledku nedodržení předpisů bude odepřen vstup do dané země, nedostanete za objednávku kredit ani peníze zpět.